Før - etter

Før - etter
Litt tynnare i håret og litt magrare, men elles den same.

måndag 23. april 2007

Meditasjon

hadde eg litt erfaring med før eg vart sjuk og bestemte meg snart for at det skulle vera ein del av opplegget i kampen mot kreften. Medan eg leitar etter gamle meditasjonspapir, kjem ein kamerat (utdanna meditasjonsinstruktør) heim til meg: "Rune, no startar me. Eg kjem heim til deg tre gonger i veka og trenar deg i meditasjon". Og slik vart det. I over tre månader no har eg vorte systematisk trena i å meditera, samstundes som eg kvar dag mediterer på eiga hand. Slik eg ser det inneheld meditasjonen min tre hovudelement:
  • Fysisk og psykisk avslapping.
  • Affirmasjonar (Du programmer deg sjølv med enkle setningar når du er i sterkt avslappa fysisk og psykisk. F.eks.: " Negative tankar og negative forslag skal aldri påverka meg på noko nivå.").
  • Visualisering (Ein "ser for seg" dei måla og andre ting ein ønsker å oppnå).

Dette er no ein fast og nødvendig del av dagsrytmen. Kvar gong eg er ferdig med meditasjonen føler eg meg både psykisk og fysisk i betre form. Dette er noko av det beste som har skjedd meg. Å ha slike kameratar er ei utruleg velsigning.

Ingen kommentarer: