Før - etter

Før - etter
Litt tynnare i håret og litt magrare, men elles den same.

måndag 23. april 2007

Cellegiftbehandlinga

kan føra til kvalme, kroppssmerter, at ein mister håret og andre bivirkningar. Dei to første kurane gjekk svært godt for meg. Lite kvalme, fin form og eg var i stand til trimming og positive aktivitetar. Ved andre hovudkur var immunforsvaret dårleg, så eg måtte ta ei sprøyta for å forbetra immunforsvaret (Neulasta). Denne sprøyta slo meg skikkeleg ut ei lita veka, men ho gjorde jobben sin.
Den tredje kuren vart meir problematisk. Eg vart meir kvalm og kroppen fungerte ikkje så bra som før. Ein lav blodprosent gjorde meg svært slapp. Etter kvart vart det vanskelegare og vanskelegare å få satt venflon, slik at regelen vart fire forsøk før ein fekk inn cellegifta. Dette var i ferd med å verta traumatisk, så det var ei stor velsigning å få operert inn veneport samstundes med fjerde hovudkur. "Alt ble så meget bedre".
No, i fjerde kur, går det bra igjen. Lite kvalme og eg er i brukbar form att. Mellomkurane som vert sett i veneporten er ein fest samanlikna med før.
Eg trur at ein grunn til at eg trass alt har vore lite plaga, er all den støttebehandlinga eg gjennomfører og det kosthaldet me har.

Ingen kommentarer: