Før - etter

Før - etter
Litt tynnare i håret og litt magrare, men elles den same.

måndag 23. april 2007

Ein vanleg dag

startar vanlegvis med å blanda ut 15 g C-vitaminpulver i ein liter vatn (Eg starta med 12 g, men har no auka). Dette vatnet skal drikkast heile dagen for å halda maksimalt nivå av C-vitamin i blodet. Det første glaset brukar eg til å skylla ned alle tilskota mine. Eg brukar tre dosettar til å halda styr på alt. Tilskota vert tatt saman med måltida (fire).
No må frukosten lagast, avisa hentast og det må tennast i omnen. Heile denne seansen tek ein dryg time.
Så er det meditasjon og magemuskeltrening. Går no på Orkanger fysikalske for å byggja opp magemusklane etter operasjonen. Etter ein liten time er eg klar til mest kva det skal vera, og vanlegvis er det tur med ein ellevill hund. I vinter har turen gått langs Orkla, ca. ei mil i alt.
Lunchen startar med en ny dose med C-vitaminvatn og tilskot. Vanlegvis er eg mett ca. 13.00. Då må det kvilast litt (på sofaen med Klassekampen). No er klokka to og resten av dagen vert det fysisk arbeid dersom eg er i form til det, eller lesing/studering dersom det passar best.
Det er den fysiske formen og nivået på immunforsvaret som i hovudsak styrer kva eg gjer av ikkjerutineting. I dagane 5 - 12 dagar etter hovudkur er immunforsvaret på det lavaste, og då unngår eg alt som kan påføra meg infeksjon. Får eg infeksjon må eg rett inn på sjukehuset og ta breispektra antibiotika intravenøst. Det har betalt seg å vera forsiktig. Eg har heilt unngått å verta smitta.
Middagen klokka 17.00 vert og kombinert med C-vitamin og piller og likedan kveldsmaten. Før eg legg meg, vert siste glaset med C-vitamin plassert på nattbordet, slik at eg kan ta meg eit glas når eg likevel må stå opp for å pissa. Eg drikk så mykje i løpet av dagen at det aldri slår feil.

Ingen kommentarer: