Før - etter

Før - etter
Litt tynnare i håret og litt magrare, men elles den same.

laurdag 8. mars 2008

Helga ferdig

No er eg halvferdig med opplegget. Det går jammen fort!!


I går vakna me opp til ei vakker sol og fin temperatur. Fekk gåttt meg ein god "skovtur" ut på ettermiddagen. Formen er fin og for oppadgående.

I dag har det vore ein roleg og grei dag med standard behandling. Fekk meg ein fin tur i dag og. Sit no og skriv, medan Tove pakkar. Ho reiser i morgon tidleg.

Nokre har etterlyst bilde av Tove. Her kjem eit par av Tove i hagen på Louisiana.

Her utanfor hovudinngangen.















Her er Tove i hagen ei av svært mange statuer. Hagen åleine er verd eit besøk.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, Rune!
- og takk for instruktiv bloggskriving. Eg tek til å ane kva slags teoriar som ligg bak det du utset deg for. Eg beundrar den konsentrerte stå-påviljen din, og kryssar fingrar og tær for at det gjev resultat. Fint at de får tid til å finne ut litt meir av Nord-Sjælland også. Hels Tove frå oss!

Anonym sa...

Rune døde i Orkdalsykehus Mandag 16.06 kl.23.00.
Vi vil savne ham, hans positive holdning og sterk vilige for å leve.
Hans minne vil vil alltid være med oss.