Før - etter

Før - etter
Litt tynnare i håret og litt magrare, men elles den same.

fredag 7. mars 2008

Behandling som vanleg og tur til Helsingør

I dag starta eg behandlinga 6.15, slik at me skulle få tid til ein Helsingørtur. Det gjekk bra. Me fekk oss ein fin tur i gammlebyen og på Kronborg slott. Litt spasering, kaffidrikking, shopping (Tove!!) og eit godt glas vin til slutt før me drog heim. Triveleg tur og godt å gjera noko anna. Me bestemte oss for at her må me komma tilbake ein gong.


I serien Hummlegårdbehandlingar, er me i dag komme til oksygenbehandling (den eine). Den største boksen produserer singuletoxygen som vert pusta inn 2 gonger om dagen i 10 min. via slangen som visest på brystet mitt. Den litle boksen produserer same type oksygen som vert tilført eit glas vatn som me drikk etterpå. Høgt oksygeninnhald i blodet er ugunstig for kreften.

Kvar fredag kl 20.00 samlast alle pasientane og pårørande til kaffi og kaker rundt eit stort bord i storstova. Der vert det snakka om alt muleg, men sjølvsagt så er det ofte våre eigne erfaringar på godt og vondt det vert snakka om.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Rune - og Tove!
Jeg følger spent med i bloggen din, fantastisk hvor mange ulike behandlingsmåter de bruker. Det MÅ da hjelpe, hadde jeg vært er ei kreftcelle hadde jeg gitt opp! Syns det hørtes tøfft ut med den 4-timers varmebehandlinga. Jeg syns det er ille nok å svette under ei for varm dyne i to minutt! Lykke til videre med behandlinga! Laila

Anonym sa...

Hei Tove og Rune, dette ser jo bra ut. Dansk atmosfære på sitt beste og mange gode tiltak. Fint at dere tar bilder så er det lettere å sette seg inn i forholdene der nede. Her har det vært en hektisk snøuke, nesten så jeg måtte droppe å sykle på jobben! Men nå i helga er det finvær. Det ser ut til at snødybden er overkommelig der nede hos dere. Lykke til videre med geriljakrigen Rune, den vinner du.
Toril og Odd.

steinar sa...

Hei begge to!
Så hyggelig å se blomster og grønt gress - Danmark er et herlig land. I dag har det vært påskestemning her . Har vært på Hemnekjølen og måket hyttetak - mye arbeid! Artig at dere legger ut bilder - men kan du være så snill å legge ut et bilde av Tove - har lyst til å se hennes smil! Stå på og fortsatt god helg!
Steinar