Før - etter

Før - etter
Litt tynnare i håret og litt magrare, men elles den same.

søndag 2. mars 2008

Ferdig med 4. dag.



Stua på humlegården sett utanfrå





No ligg eg i senga for å oppsumera 4. dag og det som er sett i gang av behandling til no: Det kanskje viktigaste er misteltein. Eg får injeksjonar kvar dag (mistelteinen er kombinert med div andre ting) i stigande dosar. På slutten er det aktuelt i injesera store dosar rett inn i svulstane. Av aparatbehandling kan eg nemna hypertermi, kortbølgebehandling, magnetfeltterapi, organakkumulator, oksygenbehandling, intravenøs C-vitamin (25 g i starten, så meir), biofoton (lys som varmar opp kreftsvulstane) rehatron (magnetbehandling av kreftsvulsten). Du kan lesa meir på http://www.humlegaarden.com/ . Dagleg mosjon høyrer og med.
I tillegg til dette tek eg: metronomisk cellegift (dagleg), magnesium phosphoricum acidum D6 (homøopatmedisin 10 d. 3 g. dagleg), chelidonium comp (homøopatmedisin 15 d. 3 g. dagleg), solhat 60 d. 3 g. dagleg, Hepatodoron for levra 2 tab. 3 g. dagleg, Hepar 140 mariatistel for levra 2 kapslar 3 g. dagleg og Reishi forte mot kreft i levra 2 kapslar 3 g dagleg.
I går vart eg ultralydskanna for å vurdera injeksjonar direkte i svulstane. Den kan verta aktuelt med å brenna vekk svulstane, det vil bli vurdert etter kvart. Overlegen såg optimistisk på mi framtid.
Me har snakka med mange av pasientane og dei pårørande. Berre fornøgde folk og mange gode historiar.

Det må og nemnast at kosten er reint vegetarisk og ein del av behandlinga. Det er ikkje alle som er like fornøgd med det, men dei aller fleste finn seg i det.


Slik ser omgivelsane ut:





5 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo Rune.
Høres ut som du er på rette plassen. Og for noen omgivelser! Legg gjerne ut flere bilder.

Blir spennende å høre om de går for å brenne vekk.

Forøvrig er det litt av ei liste med "godsaker" du tar inn ;-)

Lykke til videre med jobben med å bli frisk!

steinar sa...

Hallois kartoffelmann
Høres ut som du er kommet i de rette hender. For meg høres det ut som de gjør mye seriøst arbeid. Spørsmålet mitt er bare - må man vente lenge for å bli verdig et slikt opplegg eller kunne norsk helsevesen åpnet opp for slik behandling på et tidligere tidspunkt? Men det er kanskje ikke et sturernt spørsmål i forhold til legestanden i Norge? Uansett - jeg føler optimismen blomstre og den deler jeg med deg!

Viktigpedia sa...

Hei Rune,
Supert at du har blåst liv i bloggen igjen. Glimrende idé, den bloggen egentlig :-)

Det er litt av et arsenal med behandlinger som venter. Og som fysiker er det vel interessant bare å se på de apparatene. Magnetisme du. VEit du hva det er med magnetiske og kreft? Jeg har hørt flere ganger om at de cellene tåler varme dårligere enn andre celler da.

Opplegget høres jo fint ut. Vi er mange som tenker på deg på jobben, og været her skal du ikke tenke på, det snør og regner og er slapsete hvis det ikke er glatt.

Jeg ser at avsender ikke her helt pr. kasse, må lage ny blogg-konto, ser jeg.

Johan.

steinar sa...

Hei Rune og Tove
Det er spennende å lese hva som skjer. Her har det en meter de siste døgnet - ihvertfall en halv. Har du svigersønn som måker snø eller skal jeg be Kristin ta det i arbeidstida? Hun er jo allikevel på offentlige budsjetter - spiller ingen rolle hva hun gjør.... Har vært skidag i barnehagen og Stine snakket i mikrofonen går det rykter om. Et lite glass rødvin her nå før vi hopper til sengs! Synes Tove du smakte annerledes etter kokingen? He he - bra du blir stelt godt med! Hilsen Steinar & Kristin

steinar sa...

Hvis dere lurte på hva det hadde det siste døgnet - så har det snødd!