Før - etter

Før - etter
Litt tynnare i håret og litt magrare, men elles den same.

torsdag 13. mars 2008

Ferdig kl. 20.00 i dag. Deretter fekk me eit foredrag om kreft allment og om angiogenesehemmarar. Blandt det som vart sagt om kreft vil eg nemna: Det viser seg at svært mange som dør av ulike grunnar (ikkje kreft) og som vert obdusert, viser seg å ha små kreftsvulstart (1mm)som ikkje har vakse. Altså små
kreftsvulstar er vanleg, men kvifor er det berre hos nokre dei startar å veksa? Ein veit ikkje sikkert, men fysiske eller psykiske kriser kan utløysa veks i kreftsvulsten. Ein teori (angiogeneseteorien) seier at vilkåret for at kreften skal kunne veksa er at dei sender ut veksstimulatorar av ulike slag som stimulerer blodkar i friskt nærliggande vev til å senda ut ein sidearm mot svulsten (angiogenese). Den metronomiske cellegiften som øydelegg og/eller hindrar nydanning av blodkar til kreftcellene, har sterkare effekt dersom dei vert kombinert med stoff som hindrar nydanning av slike blodkar, angiogenesehemmarar. Det vart i dag nemnt grønn te og alfalipoensyre (+ mange andre)som Humlegården brukar. Eg skal seinare komma tilbake til dette. Når det gjeld Cox-2, skulle det takast opp i eit seinare foredrag (Peter har skrive om det i ein kommentar til innlegget i går).

Feberen som eg fekk i går pga høgare mistelteindose, var på normalt nivå om kvelden. Det vil seia at eg kan halda fram opptrappinga av mistelteindosane.

3 kommentarer:

steinar sa...

Måtte en tur innom i kveld også. Spent på å lese om alt du opplever.Du må komme hjem snart så vi får begynt treninga igjen. Jensens kondis er ikke i nærheten av det den burde vært! Steinar

Anonym sa...

Da fant jeg fram til dagboka di, jeg og. Det er utrolig mangfoldig det tilbudet du får og jeg oppfatter at det har god effekt. Det er supert. Gleder meg til du er tilbake i god form.
Bente

Anonym sa...

Hei igjen!
det virker som at behandlingen du får har god effekt. Dette er nok noe annet enn hva de kan tilby her hjemme. Regner med at du kommer hjem så god som ny. Artig å se bildene du legger inn. Vi får jo et visst inntrykk av hva du er i gjennom.

fra Grete og Johan M.