Før - etter

Før - etter
Litt tynnare i håret og litt magrare, men elles den same.

onsdag 5. mars 2008

Behandling og kunstutstilling




Var spent i dag på korleis formen var etter heilkropps hypertemien. Overraskande bra; det kjentes ut som formen var 2 hakk betre enn før behandlinga.


Men i dette gamet kan ein ikkje kvila på laurbæra. I dag var det lokal hypertermi (i tillegg til det vanlege). Den vert utført av maskina på bildet. Poenget er at kreftsvulstar har dårleg blodtilførsel. Dette gjer dei svært følsomme for høge temperaturar. Maskina sørgar for temperaturar opp mot 42 grader. Behandlinga er grei. Du vert varm i toppen, men det er ikkje noko belastning å snakka om.


I dag fekk me og med oss Cezanneutstilling på Louisianna. Der tok eg nokre fine bilder som eg sjølvsagt klarte å sletta. Dette bildet "«La maison du pendu» (1873), " får vera ein illustrasjon på denne opplevinga. Louisianna er ein fin plass som ingen må kjøra forbi.


4 kommentarer:

steinar sa...

Her i gamlelandet er det bare snø og regn om hverandre, OL-debatt på TV og reality serier i fleng. Har mye å gjøre på jobben men det er bare artig. Spennede å lese om det du opplever selv om jeg skjønner at det ikke er bare lystbetont. Jensen og jeg har ikke klart å følge opp treninga selv om vi gikk til Ulvåshytta på madag. Hils!

Anonym sa...

Hei Rune. Spennende å følge denne behandlinga, den varmebehandlinga virker litt hard da. Men det er kanskje bare meg, som ikke tåler varme så godt. Her er det snø og fyk og påfølgende regn. Det er grunn til å innskjerpe at mars ingenlunde er en vårmåned. April er også kraftig oppskrytt. Vi Skypes!
Johan

Anonym sa...

Vi er alle så glade for at dere er fornøyde.Kunstkritiker Flor skriver om Louisiana i Dagbla i dag.Plantene har det bra,Skal hilse fra resten av familien. Klem Sigrid.

Anonym sa...

Hei Rune!
Her kommer en liten rapport fra Googles ferskeste blogger, jeg kan ikke noe om dette men prøver - har opprettet bloggside...hehe.
Jeg har lest mye på siden din og det høres spennende ut med Humlegården og behandlingen der. Noe av det ser skikkelig varmt og heftig ut, men håper at kulinariske gleder og omgivelsene oppveier for det som er tøft. På Lauvsnes er det sol i dag og jeg nyter lyset og vårfølelsen. Hils Tove! Snakkes! Berit