Før - etter

Før - etter
Litt tynnare i håret og litt magrare, men elles den same.

måndag 25. juni 2007

Fekk 2. mellomkur i dag.

Det var bra, for dei to siste vart det ikkje noko av pga av for dårlege blodverdiar. Blodplatene heilt på kanten i dag og, men det gjekk bra.

Formen har vore stigande dei siste dagane. I går var eg på ein lang markatur (furumyrer(bildet) er himmelsk å gå i), og i forgårs sprang eg 2 km i grei fart utan å verta for utslitt. Stigande form merkar eg på at eg vert mindre sliten ved arbeid og trim. Andre tydlege teikn er at slimhinnene begynner å verta normale (maten vert god att) og at avføringa vert som ho skal. Som de forstår, er det ei tid for kroppsfokusering.

I mitt neste innlegg skal eg filosofera litt over tru og optimisme i sjukdomsamanheng.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Rune!
Lenge siden jeg har sett deg, men jeg er inne på bloggen din ofte for å se hvordan du har det. Det du skreiv i dag virka svært oppløftende, syns jeg! Spennende å følge med i behandlinga di! Godt å høre at du er i såpass god form! Høres ut som vi treffes på jobben som kolleger igjen(kanskje tidlig) neste skoleår! Vi har savna deg, nemlig!! Nyt de gode dagene, fortsett å bygg deg opp, dette klarer du!! Litt vanskelig å ønske deg god sommer når jeg veit hvilket tøfft behandlingsregime du skal gjennom, men "vondt skal vondt fordrive"! Klæm, Laila

Anonym sa...

Hei igjen!!
Etter jeg skreiv forrige kommentar leste jeg info'en fra FOllo, og der stod det at du fyller år 26.juni! Det er jo i morra,samme dagen som vår sønn, og nå er det bare et kvarter igjen: Så GRATULERER MED DAGEN RUNE!! Nyt den sammen med dem du er glad i!! Enda en klæm, Laila

Anonym sa...

hei
Svært godt å lese om bedre dager for deg, det gjør meg glad.
GRATULERER MED DAGEN! Feir dagen med dine nærmeste og nyt dagen.
Selv sitt jeg på jobb enda og prøver å oppsummere litt, lykkes delvis.
Til så lenge: God Sommer-klem

Kirsti